Keep on going

Sorry fellas, det blev inget inlägg igår som några kanske märkte
Jag mådde inte riktigt helt bra så det blev sängen ganska tidigt igår.
Mår inte så jätte mycket bättre nu heller men jag måste bita ihop
måste nästan till skolan imorgon, har nämligen en familjemedlem här hemma som inte
riktigt fattar att man är hemma från skolan när man är sjuk eller mår dåligt.
Denne familjemedlem fattar inte riktigt heller hur jag i själva verket mår (psykiskt)
eller hur hårt jag tar det här med min sjukdom.
Men nog diskuterat om det!

Har varit hemma idag från skolan, så som jag känner nu skulle jag vilja vara hemma imorgon
också men det går inte för sig pga olika anledningar.
så imorgon gäller det att bita ihop och vara glad mot Ingela (läraren som är en av anledningarna)
och sedan bita ihop ännu mer och vara trevlig mot kunderna, göra ett bra jobb ifrån sig
vara hjälpsam mot klasskamraterna m.m
Pjuh, wish me luck!
Hur som helst, idag tog jag lite kort på min nya hår accesoar också :)
fick ingen direkt bra bild då jag hade den i håret, men det kommer ju komma framöver
eftersom jag kommer använda den flitigt! :)
Slänger dock med lite kort i slutet av inlägget, så ni får se
Sedan har jag "designat" lite andra egna kläder!
Fixat till dom rättare sagt och jag blev riktit nöjd med resultatet!
Fick en ny idé när jag var ute med hunden nyss, skall antagligen kolla om det funkar
nu efter att jag bloggat. Känner att jag inte vill sitta vid datorn mera.
Mer om detta, bilder osv kommer såklart komma upp efterhand

På fredag är jag fullbokad på salongen, skall bli så himla kul!
Längtar faktiskt. Skall till kuratorn på morgonen också :)
Längtar väldigt mycket till helgen, fastän jag inte skall göra något sådär jätte speciellt
Men helg är alltid helg :)
Började kolla på Greys men hade lite annat för mig så missade lite så nu orkar jag inte kolla
tänkte fortsätta med det ena plagget (kul att vara så hemlig)
Sedan tänkte jag måla naglarna med, men det skjuts alltid upp ..
Hörs kanske imorgon, skall klippa både mammsen och pappsen då
Puss och kram




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0