duktiga veckan!

Godkväll bloggen! :)
Jag har precis dödat ALLa dammråttora under min säng. Iofs alla i hela mitt rum
men dom under sängen var riktigt läskigt stora. Fy, men nu är det rent och fint! :)
Imorn får jag nämligen fint besök som skall stanna hela helgen
Moster mina två bästa kusiner och såklart mannen i det hela, Mats!
Jag har verkligen hunnit sakna dom rejält nu och vi skall ha en sån myshelg!
På söndag skall vi bege oss till Mikaelskyrkan med för konfirmation av en av våra kussar.
Kan bli kul, kanske inte just i kyrkan men jag och Malvina sattsar på maten efteråt istället haha

Tycker jag har varit riktigt redig denna veckan, dock inte lika redig på att skriva blogg
men vem bryr sig väl om de?
Imorgon är det äntligen dags för praktik. Har saknat salongen faktiskt, fastän jag hälsat på
De roliga är att jag kanske skall börja jobba lördagar, det ryktas lite om att jag blir timanställd
framöver, men jag vågar inte säga mer om det än.
Hur som helst, det roliga är att jag har fått massa nya kunder nu som vill komma till mig!
Så om jag lixom visar att jag har egna kunder som vill till just mig så kan jag jobba lördagar
och pusha på att jag faktiskt driver runt en del kunder och pengar.
Det ger mig doa utsikter inför framtiden! Så come on people, boka tider hos mig!
Imorgon har jag två "nya" kunder, Olivia och Annika annelies mamma
Och nästa lördag skall jag klippa och färga Erica, skall bli kul
och om jag har riktigt tur så kanske Fille trillar in på salonge med
Känns som en jätte bra och härlig börja det här. Jag menar, vem vill inte vara fin i håret till sommaren?
Men nu skall jag sluta tjata. Har lite smink att tvätta bort och sedan skall jag krypa ner under täcket
Jag sov inte så himla bra inatt, så blev jag bara irriterad när Mikael sov så sött bredvid mig,
Jag ville ju med sova sött!
så inatt skall jag sova sötast har jag bestämt, dock utan micke men det får funka ändå!
Ha det bra allihopa
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0