är man frisör så är man

Bara för att dagen fick en seg start fortsätter den så
Ingenting är riktigt på topp idag känner jag, det är nog vädret.
Känner mig lite grådassig, precis så som det är ute.
Sitter med en kopp te nu och pratar med Sofia, söta lilla Sofia
har avslöjat mina hårplaner för henne nu haha. Spännande!
Jag är så sugen på att göra om håret nu så det är inte klokt.
Har gått med samma friss och färg alldeles för länge nu,
ni som känner mig vet att det inte håller i längden.
Vill hoppa i ett varmt bad men skall träna sen med Mikael
det är iaf min tanke. Vill inte duscha två gånger, det är jobbigt
och vill inte vara nån latmask att jag badar istället för tränar.
Dagens i-landsproblem, har vi här. Får se hur det löser sig!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0