Sprudlar massa ideér i min hjärna

Vi har blivit med köksbord, haha. (Var tvungen att skriva så nu Johanna)
Var och köpte ett köksbord med fyra stolar idag efter Mikaels jobb,
blev faktiskt mycket bättre än vad jag tänkte mig.
Nu sprudlar det massa ideér i min hjärna, vill göra massor här.
Vi har möblerat om lite granna och provade en ny grej med soffan,
snacka om att detta gav oss en liten kick. Kanske händer saker snart?
Jag vill måla om väggen till vit nu, so bad. Kommer bli galet snyggt!
Vi hämtade bordet inne vid Kvilletorget, för er som vet vart det ligger,
köpte med oss thaimat påvägen hem. Det var riktigt smarrigt :)
Mikael fick med sig grejer hem från jobbet idag med, gamla julklappar,
ni vet sånna dom anställda får från företaget varje år. Dessa var kvar sen sist
En jätte snygg skärbräda i trä, med metall handtag, som även kan användas
som underlägg då det är metallringar på ena sidan. Svårt att förklara men snyggt.
En kökskniv till det, en rejäl sådan.
Tre stycken skålar för skaldjur och verktyg till de, vitt och silvrigt.
En hängmatta och en t-shirt, haha. Säkert bra med en hängmatta nån gång?


Kommentarer
Du heter? Johanna

Snyggt ju!

2009-11-04 @ 22:33:20
URL: http://johanna.mathilda.blogg.se/
Du heter? Sara

haha, det kan ju inte du veta nej. En kompis, hon ska börja läsa till frisör nu, och då kunde hon få öva lite innan tyckte jag ;D

2009-11-04 @ 23:49:56
URL: http://sarajohansson.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0