uppe med tuppen

Godmorgon, yes jag är uppe med tuppen!
(Eller uppe med tuppen var jag imorse när Mikael gick upp)
Sitter hur som helst med kläderna på och äter en god frukost.
Tänkte sminka mig lite och fixa håret lite granna så är jag klar sedan :)
Är redo inför körningen, tänker inte koncentrera mig på Ullared,
förrän vi är där alltså. Utan först körningen sen Ullared.
Visst är jag redig som ställt in mig själv och hjärnan på de?
Mer än detta hade jag nog inte på hjärtat, för nu står det still.
Men jag kan önska er en trevlig dag allihopa så hörs vi sen.

Kommentarer
Du heter? Madde

Nu finns en sammanställning av Gossipgirl inlägget på bloggen. Nyfiken på vem av tjejerna som mina läsare ansåg ha schysstast stil? Klicka in på bloggen och spana in resultatet! Kram /M

2009-11-13 @ 10:57:35
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Du heter? Dante

haha.. smart tanke det där att först ta körningen, sedan Ullared! Hoppas du hittar massor och kommer hem nöjd och med inte alltför ömma fötter.

2009-11-13 @ 16:35:06
URL: http://dante.bloggagratis.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0