Det börja närma sig nu

Klockan börjar närma sig och jag sitter här och laddar
har på partymusiken på hög volym medans Micke fixar sig.
Skall bli så himla kul det här så ni anar inte :)
Innan vi går till bussen för att åka in till stan skall vi hem till mig
min lilla vovve bad mig igår om en promenad innan vi åker.
Okej, mamma och pappa frågade eftersom hon behöver en lunchpromenix.
Efter det kilar vi ner till bussen och sätter oss sedan på X2000.
Wooho, ikväll blir det ju röj framför Rise Against! Jag är laddad.
Mikael har äntligen börjat packa lite granna, det gör mig stressad
men tydligen är han en sån som packar samma dag ..


Kommentarer
Du heter? Michaz

haha tack ;) snällt av dig ! vad gör du en dag som denna?

2009-10-30 @ 20:40:57
URL: http://michab.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0