Ego

Sitter i sängen med vovven bredvid mig, känns bekant va?
Jag är fortfarande en sjukis och det suger lika mycket idag.
Jag är trött på det nu. Vill vara frisk för att vara sjuk ställer bara till de.
Jag önskar man hade en sjuklingskompis, det hade varit trevligt
Det är ju så extremt tråkigt att vara sjuk så en sjuklingskompis är bra,
en person som är med en när man är sjuk. Håller en sällskap och sådär.
En som inte är rädd för att bli smittad så den kan vara med en 24/7. Bra?
Min sjuklingskompis är ju min vovve, men hon säger lixom inte så mycket.
Vad egoistiskt detta inlägget blev, haha, började tre meningar med Jag.
Skall börja lite med designen på min blogg idag tänkte jag, den är så tråkig
Men jag kommer behöva hjälp med en grej angående kategorierna, får lösa de.
Annars händer det inte allt för mycket idag, hörs sen nog sen ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0