lyx till middagen

Nu är vi klara med middag, äntligen! Pjuh
alltså den är uppäten och ligger i magen så jag är proppmätt
satan vad gott det var med enchiladas hörni! Att ni inte sagt det tidigare?
Hittade ju en superenkelt recept på arla.se och snabbt gick det också
Vi fick handlat en hel del bra saker på ica maxi med, tog lite tid bara
så maten kastade vi ihop som om vi inte gjort nått annat än enchiladas.
Kanon gott med en avokado och tomatsallad till :)
Tog bilder men dom kommer upp imorgon, vi lyxade till det till middagen!
Nu är det dags att ta hand om mitt ansikte och min hy, sedan sova ♥

Kommentarer
Du heter? Malin

Hoppas allt är bra med dig denna onsdagskväll? :)

2009-10-07 @ 22:05:41
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0