fredagsångest, finns den?

Godmorgon, sitter halvfärdig i soffan med en stor kopp te :)
Har en liten mysmorgon för mig själv, kände att det behövdes!
Dock saknas det mjölk i mitt te men det är inte hela världen, bara nästan.
Jag sov ganska oroligt inatt, vaknade några gånger och kände mig ängslig
eller lixom, konstig. Jag vet inte varför. Kan inte minnas nån dröm heller
förutom den på morgonen. Hm, jag vet inte! Kanske fredagsångest?
Om det nu finns någon sådan. Man vet aldrig!
Jag får kila till badrumm tnu och slänga på lite make-up sedan får jag cykla
Yes babes, ni såg rätt. Lina cyklar till salongen!
Håller ni en tumme för mig idag att jag får många roliga,härliga och nöjda kunder?
Jag hoppas på en kanondag hur som helst. 70års middag direkt efter jobbet sen
Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0