SOCKER

Fastnade för en blogg, en tjej som bor & jobbar på Malta med sin kille.
Ni förstår inte hur sjukt sugen jag är på att åka utomlands eller?
Man ser alla bilder på facebook och hör om resor hit och dit ..
Jag får faktiskt erkänna att jag blir lite avundsjuk. Faktiskt.
Hur som helst så ser jag mycket fram emot våran stockholmsresa :)
Det är inte utlandet men ändå. Det kommer säkert i framtiden det med.

Jag provade en ny grej till frukost idag, en ny grej med gröten.
Kokade som vanligt på spisen men jag provade att mosa i en banan
Min chef kör på detta till frukost och det var faktiskt gott.
Behöver nog vänja mig, prova det nån gång tillm är så van vid socker!
Påtal om socker, det är helt sjukt vad mycket socker man får i sig egentligen
det har slått mig nu i helgen. Egentligen är det ju inte riktigt klokt.
Jag skall försöka bättra mig på den fronten tänkte jag. Har ju redan börjat!
Har till och med fått beröm flera gånger nu för att jag inte äter godis så ofta
och det har jag faktiskt slutat med omedvetet! Kanon ju :)
Nu måste jag börja fixa iordning mig, skall strax cykla till tandläkaren ..
Efter det cyklar jag heeela vägen hem till huset, nu är jag i lägenheten.
Ha en go dag, vi hörs säkert sen! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0