Bästa tisdagen

Jessica och alla hennes klasskompisar var så fina och gud vad jag ble avundsjuk på dom allihopa. Hade velat ha min bal, student och hela kalaset en gång till! Inga problem. Hade kunnat åka runt på flaket nån gång då och då bara för skoj skull, haha. Några hade jag säkert fått med mig, eller vad tror ni?
När dom hade klivit på bussarna som skulle ta dom ut till Marstrand så gick jag och Mikael uppåt för avenyn för att hitta nått ställe att äta middag på. (Yes, jag fick igenom en middag på stan haha) Påvägen slank vi in på T12 och Mikael shoppade loss, jag blev ärligt talat förvånad. Han ko ut med nya skor, en ny skjorta och en väska. Det bästa av allt var att jag fick vara smakråd och att grejerna var galet snyggt. Me like!
Middagen åt vi hur som helst på Yummie yummie's uteservering. Tog wokade nudlar,grönsaker och kyckling med jordnötsås tillsammans med en kall Xider. Smarrigt värre.
Blev precis klar med det sista armbandet jag haft liggandes på beställning och fick gjort ett halsband tidigare idag som också skall vara klart på torsdag tillsammans med de två armbanden.
Igårkväll var det lite roligt, fick nämligen en akutbeställning på ett halsband som jag satte mig och gjorde på kvällen. Var och lämnade det på jobbet idag trotts att jag var ledig. Det kallar jag service, haha. //

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0