En kvällsfundering..

Alltså, det är ju måndag och fredag precis HELA tiden, varje dag. Kommer det alltid vara såhär? Att veckorna bara försvinner? Då kommer ju mitt liv bara svischa förbi och det vet jag inte riktigt om jag går med på faktiskt. Det finns så många grejer som jag måste hinna med att göra! Och då menar jag verkligen MÅSTE hinna. Sedan har jag ett visst antal grejer som jag vill göra nu, helst på samma gång också.. haha.
Det går helt enkelt inte ihop?! Det här får jag fundera vidare på. Men att tänka på om veckorna kommer fortsätta såhär var bara deppigt. Jag trivs där jag är nu. Jag vågar fortfarande säga att jag är lycklig och det är så jävla
skönt! Visst finns det små skitgrejer som cirkulerar men så är det väl? Det skall ju alltid vara nått?
Hur som helst så köpte jag iaf ett nytt te idag som jag precis drack en stor kopp av, blåbärslycka, smarrigt!
Lånade en ny bok ifrån jobbet som jag tjuvstartade lite på förut. Tänkte fortsätta några sidor för att se om den verkar bra. Det tar men bäst reda på under täcket, så god natt! //

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0