ett av det nya halsbanden

Bloggen bloggen, kära bloggen. Vad händer med oss två egentligen? Vi drar lixom inte jämnt längre. Jag vill uppdatera och tänker ganska ofta på det, ibland kan jag till och med formulera blogginlägg i huvudet. Så, varöfr blir det då inte av? Det kan man ju undra. Hur som helst så sitter jag här nu med en uppdatering på G.
Men vet då inte riktigt vad jag faktiskt SKA skriva om?! Illa.
Tänkte faktiskt ta och hoppa i säng snart, mysa under täcket med huvudet på min goa kudde är nått av det bästa som finns. Speciellt med en going bredvid som snusar så sött.
Jag tänkte även ladda inför morgondagen! Är taggad till tusen på att träffa efterlängtade Sofia imorgon. Vi skall ha det så mysigt och underbart så ni anar inte. Tänk er oss två, (bara det är grymt) och så nån god picknick, typ lite jordgubbar och sånt, havet och sol. En sån sjukt bra kombo så det är ju inte klokt. Vi är nämligen lediga från jobb imorgon, båda två.
Tänkte visa er ett av alla halsband jag gjort det senaste. Försäljningen går hur bra som helst men detta gjorde jag faktiskt till mig själv. Grymt nöjd! Det sitter så fint på //



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0