Bildregn LCHF-bröd

Här kommer ett bildregn på det jag bakat idag. Titta och njut! Vi åt precis en supermysig kvällsfika med tända ljus och te. Det är nog nånting jag aldrig kommer tröttna på, så himla mysigt. Det är så skönt när man själv vet vad bröden innehåller, då tänker jag kolhydratsmässigt. Vid fikan insåg vi även att färskost (vi har just nu Créme bonjour, gräslök) är en helt perfekt LCHF produkt. Första ingrediensen är grädde och den smakar ju så fruktansvärt gott! Min tanke är att jag, nån gång i framtiden, ska prova på att göra kex. Självklart a la LCHF och ha ostbricka. För ost kan vi ju frossa i som vi vill (nästan iaf).
Ha en grym kväll och prova gärna recepten jag lägger upp, dom är grymt goda. För om ni inte visste det om mig sen innan så kan jag berätta att jag är en kräsen tjej. Sen är smaken som baken men lita på mig, haha!

Mina tekakor med turkiskyoghurt och sojamjöl.



Sesambrödet där jag bytte ut 1dl sesamfrö till 1dl linfrö. Supergott!!



Hamburgerbröd! Väldigt goda att rosta eller äta som dom är.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0