Lyxtisdag framför mig!

Gud vilken god middag jag gjorde till oss idag. Jag är nog lite av en mästerkock ändå. Enkel var den, som vanligt haha och den gick snabbt. Vilket faktiskt var ett måste idag eftersom min fina sambo skulle med tåget till Stockholm. Han är där enda tills onsdagkväll, lite trist faktiskt men jag klarar mig. Det är alltid lite lyx att ha lägenheten för sig själv nån dag eller två. Dock känns det inte lika lyxigt när jag ska somna men det är en annan femma.
Påtal om lyx så ska jag ha en riktig lyxtisdag imorgon, har jag nämnt att jag gillar att vardagslyxa? Man ska njuta av livet. Dumt att inte gör det!
Jag ska förbi Lindex imorgon och förhoppningsvis komma ut med enbart några örhängen, haha, wish me luck!
Efter det skall jag hem till mina fina päron och lägg mig i ett varmt skumbad med levande ljus omkring mig. Efter det skall vi äta middag ihop, en enkel vardagsmiddag men ändå mysigt att äta med dom. Någonstans där emellan skall jag även ta en titt på mitt CD-ställ som jag fixade igår och förhoppningsvis sätta ihop det. 
Bra tisdag framför mig imorgon med andra ord. 

Ikväll blir det mys med massa tänd aljus, antagligen en kopp te och mina kära Hollywood fruar. Lovely!


Kommentarer
Du heter? Amanda

tack så mycket!

2011-10-03 @ 20:16:17
URL: http://elinamandasammeli.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0