Överraskningen blev lyckad!

Överraskning är över och den blev riktigt lyckad! Jag är nöjd och det är min sambo också. Jag hade köpt lite olika ostar, salami och gjort mina egna kex. Så vi tog bilen ner till kajen utanför Röda sten och satt i solen och picknickade. Gott och mysigt!
Nu hade vi tänkt att bege oss upp till Tjörn. Det ska ätas mat med killarna på en av dom godaste thairestaurangerna jag vet och sedan ska jag klippa lite granna innan vi bänkar oss i soffan och kollar på nån bra film.
Om kvällen blir som jag vill såklart! Haha. Annars kommer dom fastna framför nått kasst tv-spel men jag är så van så det gör inget.
Vi hörs nog inte mer idag men antagligen imorgon!
Hoppas ni har en lika fin lördag som jag. Jag njuter!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0