Sex and the city!

Vilken tjej är inte lycklig just denna söndagskväll? För er som inte redan sitter bänkade framför tv:n så kan jag meddela att Sex and the city visas på tv4. Vilket förklarar varför det tagit mig ungefär 10 minuter att skriva dessa rader, haha.
Idag har varit en riktig söndag. Vi var hemma vid 2 inatt så det blev en megalång sovmorgon imorse. Skönt men jag fick lite panik när vi äntligen vaknade. Men jag hade inte velat kliva upp tidigare ändå.
Vi åt en god frukost och gjorde oss iordning för att åka till Mekonomen. Roligt va? Vi var tvugna att ta hand om våran pärla till bil. Det gjorde vi hemma hos mamma och pappa. Min sambo tog hand om bilen och jag påbörjade ett litet projekt som smittade av sig och gav mig fler idéer. Jag tog mitt gamla CD-ställ, slipade det och målade det vitt. Ligger fortfarande på tork i pappas källare så vi har inte sett det färdiga resultatet än. Dock tänkte jag slipa och måla lite andra möbler, det blir ju så fint men det får bli i framtiden.
Att fixa bilen tog nästan hela dagen och vi var vrålhungriga på vägen hem. Det fick bli varsin kebabsallad till middag, fruktansvärt gott men lite väl lyxigt att inte ha lagat egen mat på hela helgen.
Tur att det är måndag imorgon så att det blir någon ordning.
Dock åker Mikael till Stockholm imorgon så lite o-ordning blir det men det gör ingenting. Imorgon är tvn och Hollywood fruarna mina, haha. Lycka!
Skall strax hoppa i säng tänkte jag. Börjar tidigt imorgon och för min del blir det bussen till jobbet.
Vi hörs!

Kommentarer
Du heter? Amanda

Vad kul att SatC går på teve igen!! älskar det :)

2011-10-03 @ 16:56:13
URL: http://elinamandasammeli.blogg.se/
Du heter? Amanda

sv: härligt!! jag har velat köpa boxen länge så samma här, får lov att bli ett köp ;) hoppas du får en fin kväll!

2011-10-03 @ 19:28:24
URL: http://elinamandasammeli.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0