Tårar och restaurang!

Okej. Här sitter jag i soffan och smågråter till en serie, ett avsnitt som jag redan sett, för längesedan då det gick på tv i bästa sändningstid. Inte i repris, som det gör nu. Greys Anatomy, det är det jag snackar om.
Jag vet att jag grät när det gick på tv förra gången med, haha jag har blivit så otroligt känslig för sånt.
När jag bodde hemma kollade jag och mamma alltid på Greys kl 21, varje onsdag. Vi följde det länge! Mamma kollar nog fortfarande tror jag, inte jag. Förutom dom repriserna jag sett denna veckan då jag var sjukskriven.
Det är en riktig bra serie och jag kanske ska börja kolla igen .. Men jag har missat mer än en säsong tror jag, det blir svårt att hänga med då. Får lösa det på nått sätt!
Förövrigt har det varit en ganska bra fredag hittills. Eller ganska så jätte bra faktiskt.
Jag sov som en prinsessa imorse efter att min sambo gått till jobbet. Lite väl gott för jag stängde tydligen av alarmet som jag hade ställt för att komma upp ordentligt.
Så jag kom inte sådär jätte ordentligt men det gick bra ändå. Mitt uppdrag idag var att gå till distriktsköterskan och ta bort mina stygn. Som tur är hade dom drop-in mellan 9-12 så jag hade ingen direkt tid att passa.
Väl där gick det bra! Det är väl inte så kul att höra på det sjuksnacket längre. Kan säga att alla stygnen är borta, det gick både bra och dåligt så jag ska dit på tisdag igen. Sen skall allt detta vara över, skönt!
Om en liten stund skall vi åka och byta bil hemma i Lilleby och gå en liten sväng med hunden innan vi styr mot Tjörn. Vi ska hänga där ikväll med grabbarna och antingen spela spel eller kolla på film. Typ en myskväll helt enkelt!
Ska bli skönt att komma iväg lite men vi kör nog hem inatt. Vi har iväg på förmiddagen imorgon och sedan har vi och gänget bokat både restaurang och bio. Ska bli så gott!
Ha en go helg, ni med!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0