Blomsterbud!!

Det blev aldrig något inlägg igår. Mina dagar är inte så jätte fulla av händelser om man säger så. Igår vilade och sov jag mest hela dagen. Otroligt vad trött jag har varit efter operationen och all tid på sjukhuset. Även om man sover så sover man ju inte ordentligt. Det är sköterskor högt och lågt och man ligger ju trots allt inte ensam på ett rum.
Så sova sova sova, det var gott! Idag har jag vilat såklart men inte sovit som en stock. Spenderat mesta delen av dagen i soffan framför tvn och konstaterat ännu en gång att det verkligen inte finns några bra program på dagarna.. Tur att jag i vanliga fall jobbar dessa tider!
Idag har det dock varit en otroligt bra dag. Jag är en superglad tjej just nu, inte utav själva händelsen jag ska berätta om utan jag är glad för att jag har så många fina människor omkring mig!
Det började såhär. Min mobil ringde två ggr i förmiddags, jag hann aldrig komma till telefonen och svara, jag är inte direkt snabb om vi säger så.
Så jag skulle precis kolla upp numret på nätet och ringa upp själv när det plötsligt ringde igen. Kände som sagt inte igen numret och jag vet inte vad det är med mig men jag gillar inte att svara eller ringa upp nummer som ringt till, om jag inte känner igen dom, vet vilka det är eller om personen i fråga ringer från skyddatnummer. Knasigt!
Men jag svarade och tack gode gud för det, haha. Det var en blomsterbutik som ringde och undrade om jag skulle hålla mig hemma.
Javisst, svarade jag. Jag är sjukskriven så jag är hemma hela dagen.
Det tyckte hon i andra änden var jättebra för dom hade nämligen ett blomsterbud som dom ville komma och lämna.
Dom var ju självklart jätte välkomna och jag har gått och funderat hela dagen på vem det kan vara som sänder mig ett blomsterbud. Har faktiskt aldrig fått ett sådant i hela mitt liv, så jag blev superglad redan innan budet kommit.
Så efter en evighetsväntan, kändes det som, stod det så en kille i dörren med ett blomsterbud till mig!
Jag var så ivrig att jag gick det snabbaste jag kunde (HAHA) in i köket för att öppna. Limegrönt papper och världens fetaste, finaste bukett med massa vita rosor och andra blommor som gick i vitt och limegrönt. Snyggt värre! Buketten hade också ett tillhörande kort där det stod, Krya på dig! Från oss alla på Amhultsgården. Det är alltså mina fina kollegor som skickat dessa fina blommor hem till mig. Mina kollegor! Tusen tack!! Om någon av er läser detta. Jag blev så fruktansvärt glad och tårarna kom ungefär i takt med att blomsterkillen stängde dörren, hihi.
Så fina nära och kära borde alla ha! När jag ändå är inne på det här ämnet med nära, kära och familj så är jag extra glad idag också för att mina två kusiner och moster kommer och hälsar på.
Dom skulle kommit i vilket fall, även om jag blivit sjuk eller inte så jag är jätte glad att dom kommer. Dock hade vi ju lite planerat som vi skulle göra men det tar vi en annan gång dom kommer. Det är inte hela världen!
Blir en helg full med massa mys med mina bästa! ♥



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0