Gina Tricot och Parlamentet

Go kväll! Ännu en höstkväll med tända ljus i våran lägenhet, det är liksom obligatoriskt såhär på kvällarna känns det dom. Jag sitter i soffan och småkollar på Robinson, har inte följt det så noga men det är lite kul att kolla på ändå. Sitter och suger på en ruta med mörk choklad, det lät kanske lite konstigt men man tuggar lixom inte på sån där mörk choklad. Den kommer ifrån Lindt och är 85%ig, riktigt god. Skulle aldrig tro för ett år sedan eller ens ett halvår sedan att jag skulle kunna äta choklad med en kakao halt på 85% eller till och med 90% och faktiskt tycka om det!

Nu fastnade jag helt och hållet i tv:n så Robinson är slut sedan länge och jag sitter och småskrattar till Parlamentet. Det är dags för mig att hoppa in i duschen och sedan krypa ner under täcket. Är fortfarande sådär galet trött, vet inte vad det är med mig den här veckan. Går i valet och kvalet om det ska bli utgång imorgon eller myskväll för min del. Får helt enkelt se vad det blir imorgon. Men känner jag mig själv rätt så blir det en myskväll med Sofia!
Vi hörs imorgon och i helgen kommer det efterlängtade Gina Tricot-inlägget. Som vi väntat, inte sant?
Kram på er!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0