Lördagsmys på hög nivå

Herregud, vilken lördag. Underbar lördag på många sätt och vis. Just nu sitter jag med filmen om mig i soffan. Är proppmätt efter en helt galet god middag, som jag och min fina Mikael lagade tillsammans. Dock var det jag som stod för den mesta matlagningen men vill inte vara en sån där som skryter, haha.
Vi provade enny rätt, fruktansvärt enkelt men väldigt god. Som vanligt, eller oftast, när jag hittar nya recept gör jag om dom på något vis. Lägger till eller tar bort ingredienser. Så även denna gång.
Fisk med Creme cheesetäcke, det låter ju till och med gott, eller hur?

Ingredienser:

4 torskryggar ca 5-600 g eller annan vit fisk
100 g cream cheese
1 dl creme fraiche
ca 3 msk örtkryddor

1 vitlöksklyfta
Blanda ingredienserna, lägg över creme cheeseblandningen på fisken och in i ugnen ca 25 min i 200grader. Lätt som en plätt!
Vi ska fortsätta vårat lördagsmys här tänkte vi, med en film. Ljus är tända och vi har det allmänt mysigt. Härligt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0