Barcelona vs Kungsbacka

Sitter i väntans tider!.. Har packat ihop allting så att jag klarar mig till på måndag. Jag ska nämligen flytta till Kungsbacka och bli sambo med min Sofia till på måndag. Hur mysigt som helst! Både två jobbar på måndag men börjar sent så jag sover där mellan söndag och måndag också. Efter jobbet då blir det antagligen träning och sedan skall jag hålla mig hemma. Enda tills min prins kommer hem ifrån Barcelona! Han åkte idag :)
På tisdag har vi varit tillsammans i 4 år! Mikael har sagt att jag kommer vara upptagen hela dagen och jag vet såklart inte vad vi ska göra men jag har mina aningar.
Men, jag vill inte tänka så långt fram i tiden än. Har andra grymma saker att göra innan dess.
Ikväll blir det då mys med fialotta, det står tacos på menyn och jag är så galet sugen på tacos så det är inte klokt. Har varit det enda sen i onsdags, om jag inte minns fel. Längesen jag åt det nu och vem ska man äta det med om inte Sofia? Hon är tacos-freak nummer 1.
Har med mig en film som jag tänkte att vi kunde kolla och helt enkelt mysa sönder. Behöver det!
Imorgon kan jag ta världens längsta sovmorgon medans fia jobbar till kl 14, haha. Får se vad jag hittar på under tiden! Är otroligt shopping-sugen, så jag kanske ser vad Kungsbacka har att erbjuda.
På kvällen blir det att fira Sofia som fyllt år! Tapas, som jag förövrigt aldrig ätit på restaurang innan och lite vin. Gott!
Får se vart kvällen slutar. Vi har även tänkt att klämma in lite träning den här helgen så full rulle med andra ord.
Nu fick jag precis sms om att jag kan åka. Så det är bara att lyda!
Tar ca 35 min att köra ner till Kungsbacka så det är lika bra att packa ihop sig. Vi hörs!
Förresten, att Mikael åkte till Barcelona och jag till Kungsbacka är väl en bra deal? Haha.
Trevligt helg!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0