Blogg från mobilen

Go kväll! Blir ett kort inlägg av olika anledningar. För det första måste jag sova, för det andra så är blogg.se sämst att blogga på ifrån mobilen och för det tredje så är dom två första punkterna så otroligt bra att jag inte behöver komma på en tredje! Ligger redan i sängen, har gottat ner mig ordentligt. Sover i lägenheten inatt och nästa natt igen. Det funkar faktiskt helt okej. Ni som känner mig trodde väl aldrig ni skulle få läsa eller höra dom orden men det är faktiskt sant. Men jag längtar nått fruktansvärt tills det är färdigt! Då ska vi banne mig städa och skura hela lägenheten och sätta allting på plats, blir som att flytta in igen. Kul! :) ör övrigt så har det varit en riktigt bra måndag och jag kan inget annat än hoppas att resten av veckan fortsätter likadant! Hade en bra helg med lite av varje. Bla utgång, kalas och myskväll. Perfekt! Har även en grym helg att se fram emot men mer om den längre fram.
Hade ett möte idag på jobbet. Kändes kul eftersom jag inte är med på möten så ofta. Det gick även riktigt bra men det är ingen idé att börja berätta eller förklara, det blir svårt för er att hänga med eller ens förstå. Om inte annat så blir inlägget ungefär en roman långt. Öppnade upp träningsveckan med ett dansaerobic-pass, första i mitt liv. Kul :)
Vi hörs imorgon! Dags att sova♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0