En riktig slappis-dag

Det blev en trevlig utgång igår. Aningens seg kanske men jag och Sofia kom fram till att det inte gjorde någonting. Det behövs sådana ibland också. Och så mår man ju så mycket bättre dagen efter, som idag.
Dock har vi varit fruktansvärt sega idag, jag och min sambo. Vi har faktiskt inte gjort så mycket mer än att ligga i sängen hela dagen. Otroligt skönt!

Om en liten stund tänkte vi packa ihop oss lite och styra våran kos mot Tjörn och Tonys place. Det vankas myskväll med tv-spel och film. Precis vad jag var sugen på! Vi pratade om att vi skulle käka middag inne i stan och gå på bio men myskväll lockade mer och så ska vi ändå infinna oss på Tjörn imorgon. Så det passar ju bra :)

Hade egentligen inget annat att komma med. Är fortfarande en segis. Skönt med en riktig slappis-dag.




Kommentarer
Du heter? Anna

Kan vara skönt med sådana kläder till ett sånt pass =)

Hoppas du får en fin kväll!

2012-04-21 @ 20:51:08
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/
Du heter? Anna

Kan vara skönt med sådana kläder till ett sånt pass =)

Hoppas du får en fin kväll!

2012-04-21 @ 20:51:09
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0