Pepp-inlägg

Då fick jag så äntligen tummen ur. Tummen ur att beställa en liten mini-prenumeration på tidningen Topp Hälsa. Har faktiskt tänkt att göra det länge. Mamma prenumererar nämligen och det senaste numret som kom slogs vi om! Då kände jag att det var dags att köpa en liten prenumeration.
Som alltid när man beställer en sådan (orkar inte skriva det otroligt långa ordet igen) så får man ju en sån himla check välkomst-premie. Den här gången ett lyxigt sett ifrån The Body Shop och en tränings dvd. Perfekt tänkte jag!
Jag älskar att få hem en tidning, lite då och då i brevlådan. Jag är en sån som släpper allting, dyker ner i tidningen och lusläser från pärm till pärm. Typ. Jag hoppar oftast över dom långa artiklarna och mindre intressanta sidorna, första gången jag läser tidningen men dom tar jag ikapp lite senare.
Jag är helt enkelt nöjd med mitt beslut! Och en annan sak som jag är helt och hållet nöjd med, är att idag mår jag faktiskt riktigt bra och jag känner mig både laddad och taggad inför att träna efter jobbet!
Det är första gången på länge. Jag har saknat Sportlife och jag tror att Sportlife har saknat mig! Minsann.
Jag skall dock prova lite försiktigt. Gå en liten sväng på crosstrainern och köra lite på maskinerna. Det räcker så!
Jag har ju tagit promenader nu det sista, senaste igår tog vi oss en liten powerwalk, otroligt skönt.
Vi bor fortfarande lite halvt om halvt hemma hos mamma och pappa. Pappa är dock fortfarande i Norge så det är jag, Mikael och mamma. Det funkar bra! Men jag saknar lägenheten. När vi flyttar hem igen skall jag definitivt bli bra kompis med våran crosstrainer som står hemma, ensam, i vardagsrummet. Det är ett som är säkert!
Märker ni också att jag är taggad? Äntligen! Det går framåt nu och det är så sköööööönt så ni anar inte.
Har en hel del grejer att se fram emot nu också. Underbart!
Vi hörs kanske sedan. Nu, back to work! Hade en stund över på min rast och då var jag ju bara tvungen att "peppa av mig" lite granna.

Ska nog ta en Celsius innan träningen sen. Mest för att prova! :)



Kommentarer
Du heter? Anna

Gött, kämpa!!!

Jag vill ha celsius apelsinen, men den finns ingenstans här =/

2012-04-13 @ 21:01:08
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/
Du heter? M

Härligt!

Vi vill ha en uppdatering om hur det gick??

2012-04-14 @ 19:04:20
URL: http://vestluund.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0