Perfekt helg och snart helg igen!

Goddag bloggen och hej sommaren, typ. Det är verkligen supervarmt ute! Var precis iväg en snabbis för att köpa lite lunch, sitter på kontoret idag och hade ingen lunch med mig. Dumt! Men det löste jag snabbt och lätt genom att sticka ner till Sibylla. Jag åt nämligen gatuköks-mat a la lchf och hur lyckades jag med det? Jo, jag bad om en 150g hamburgare utan bröd men med extra sallad. Inga problem och så dressing till det, såklart.
Det var hur gott som helst och jag känner mig riktigt mätt. Till detta åt jag också två babybel ostar, så nu håller jag mig tills middagen ikväll. Då blir det grillat hos mammsen och pappsen, otroligt gott.
Skall jobba några timmar till sedan blir det ju helg igen. Det känns konstigt, jag kan lixom inte riktigt bestämma mig för om jag ska ha måndagsfeeling eller fredagsfeeling. Tror jag håller mig till det senare alternativet!

Helgen har varit toppen! Har ju varit sambo med min Sofia fredag - måndag och det har varit kanon. Vi har haft en blandning av allting. Myskväll med tacos på fredag, kollade på film och storbölade (vi såg Allt för min syster). På lördagen bokade vi bord på en tapas-restaurang nere i Kungsbacka, drack lite vin innan, åt den sjukt goda maten och gick sedan ut en sväng.
Igårkväll hyrde vi en film och bäddade ner oss under filtar. I mellan varven har vi även tränat. Har då gäst-tränat på deras Sportlife och det funkade fint. Perfekt helg med andra ord!
När vi ändå är inne på träning så hade jag tänkt att träna idag med men jag har insett att det kan sitta fint med en vilodag. Jag tränade torsdag, fredag, lördag och söndag och sitter med en sådan sjuk träningsvärk. När man får ont i armen/axeln/bröstet när man ska växla i bilen, då är det illa, haha.
Jag skall klippa min farmor efter jobbet och tänkte då rota fram mammas cykel, så cyklar jag ner till farmor och farfar, klipper lite och sen cyklar hem. Blir ju perfekt!
Temperaturen visade 19 grader nu när jag var ute, det är ju helt galet. Nästan så att shortsen ska åka fram!
Men det känns så otroligt konstigt och ovant, eller hur?
Hittade en t-shirt (med färg) som jag hade kunnat tänka mig samt ett par söta ballerinaskor som jag tror att jag visat er tidigare.
Ha det gott, vi hörs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0