Sen lunchrast

Har lite rast! Bättre sent än aldrig brukar det la heta?
Jag tog en sen lunchrast idag igen, mellan 14:30 och 15:30. Men jag var ändå inte hungrig tidigare så det har varit lugnt. Åt ju mitt bröd till frukost imorse, det som jag bakade igår och det var otroligt mättande.
Gott också för den delen!
Känner att jag börjar få tillbaka min energi och det är så fruktansvärt härligt! Tror inte ni hajar...
Jag tänkte ta en promenad med mamma sedan, det är ju gaktiskt uppehåll i detta trista väder. Hoppas det håller i sig till ikväll. Slutar inte förrän halv 6 idag.
Men ikväll behöver det inte bli någon tidig läggdags för jag har sovmorgon imorgon. Otroligt bra!
Gillar mina torsdagar. Den sovmorgonen är otroligt välbehövd.
Känner att jag inte hade något speciellt att blogga om. Jag har tankarna på lite annat när jag är på jobbet!
Men den här veckan har varit riktigt bra, jobbmässigt och gått så himla snabbt. Det gjorde mycket att man var ledig i måndags. Känns ju som helg redan! Gott! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0