En kopp te och tankar kring träning!

En kopp te och lite funderingar kring träning. Det är det jag ägnar mig åt just nu!
Har en liten paus i jobbet.
Så tänkte passa på att blogga lite snabbt, känns som att jag aldrig hinner det annars nämligen. Det är verkligen full rulle hela tiden. Men på något vis så gillar jag det. Nu har jag äntligen hittat lite balans i vardagen så nu flyger allt på fast till skillnad från tidigare (då jag inte mådde så bra) så hänger jag med, i samma takt. Mycket bättre!
Min tanke är då att träna efter jobbet och jag hade verkligen velat dansa Zumba eller gå på något annat, roligt pass. Jag köpte nämligen nya träningsskor igår. Supersnygga och helt galet sköna! Så jag vill ju testa dom, såklart.
Däremot hade jag tänkt att köpa nya träningskläder också. Mina långa byxor, ifrån Nike har fått ett litet hål vid vaden coh det ser så otroligt fullt ut! Så är jag ju såklart sugen på att matchande linne, haha. Kan inte låta bli!
Så frågan är lite hur jag ska göra idag. Detta är med andra ord ett av mina flera i-landsproblem.
Det största problemet är egentligen att det inte går något roligt pass. Först på torsdag skall jag dansa. Inte zumba utan då skall jag prova Sh'bam som jag aldrig provat tidigare. Skall bli kul! Då får jag ju verkligen prova mina skor.
Det är alltså dessa tankarna jag sitter med just nu. Jobbigt va?
Jag är så glad att jag kommit igång med träningen igen. Jag åker nog till gymmet idag och går lite på bandet alternativt provar att jogga (tycker dom är lite läskiga att jogga på haha) och går en sväng på crosstrainern och kör några maskiner. Svårare än så behöver det ju inte vara!
Slänger med en bild på mina nya skor. Som sagt, otroligt bekväma. Dom är lite rosa också, var tvungen att säga det med haha. Kostade egentligen 1000kr men dom hade kampanj på dom så dom blev mina för 690kr. Bra deal!


Kommentarer
Du heter? Emma

Det är alltid härligt när man får det lite billigare, snygga var dem i alla fall!

2012-04-16 @ 15:54:45
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Du heter? Anna

Låter underbart!

2012-04-16 @ 21:49:07
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0