Taco-måndag!

Jag befinner mig precis där jag ska befinna mig en måndagkväll, då det är snö-slask på utsidan. Jag har krupit ner under täcket, har en stor fluffig kudde bakom ryggen och har druckit en kopp te. Mitt gröna favorit-te med smak av mango, som jag köpte på Indiska för ett tag sedan. Otroligt mysigt om ni frågar mig och precis vad jag behövde efter en sån här måndag. Det har nog varit lite av en typisk måndag, tror jag. Jag sov fruktansvärt dåligt natten till idag men på nått konstigt vänster så gör jag det just natten till måndag. Det är väl svårt att varva ner efter helgen kanske, eller nej så är det nog inte. Rättare sagt så är det nog svårt att somna pga att man sovit så mycket på helgen och helt enkelt inte är trött på söndagkväll då det är dags att sova. Min klocka ringer ju allt som oftast kl 05:00 på måndag morgon. Det är alltså inte okej! Men, jag överlevde denna måndagen också.
Det har hänt en del grejer jobbmässigt idag, vilket känns bra. Det blev till det bättre för min del, otroligt kul! Jag fick även veta vad mina chefer tycker och tänker om mig och det var otroligt grymt att höra eftersom dom bara hade positivt att säga. Jag växte nog en centimeter och det behövde jag! Egoboost.
Efter jobbet åkte jag vägen om Mikaels kontor, utan att han visste om det och dök plötsligt upp i dörröppningen. Som tur var blev han glad haha. Hemskt om han hade reagerat på något annat sätt.
Vi åkte vägen om affären och shoppade loss lite råvaror för att överleva veckan. Dagens middag blev tacos! Vi har helt enkelt haft en taco-måndag. Så himla otroligt gott! Såklart inget bröd till utan vi kan väl egentligen kalla det för en tacosallad. Fruktansvärt gott, det satt som ett smäck kan jag säga.
Så ,det var väl min dag i korta drag. Mer spännande än så har den inte varit! Men helt okej för att vara en måndag, inte sant?
Hoppas ni också haft en bra start på veckan. Vi hörs!

Kommentarer
Du heter? Anna

Underbart med taco en måndag :D

Kul med jobbet oxå. Jag som precis börjat följa dig undrar vad du jobbar med?=)

2012-02-21 @ 20:46:47
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0