Tankar såhär på fettisdagen!

Goddag! Såhär på fettisdagen står jag inför ett val. Skall jag äta en semla eller inte? För något år sedan hade jag tryckt i mig en utan att tänka alls. Men idag är det lite annat. Allt jag kan tänka på är hur mycket kolhydrater den innehåller. Men vad tusan gör det? Egentligen? Jag och Mikael ska bannemig ha lite semle-mys ikväll. Så får det bli! Jag är nästan helt frisk nu också och då är det hårdträning som gäller. Ska bli så kul! Är motiverad och förvånad,,det jag stört mig mest på,under den här tiden jag varit sjuk, är att jag inte kunnat träna! Har en promenad inplanerad imorgon och sen får vi se hur det blir till helgen men nästa vecka, då ska jag vara tillbaka på Sportlife! Har en liten stund kvar av min rast, sedan ska jag jobba en liten stund till. Slutar kl 17 idag :) Annars är det en ganska bra tisdag idag. Är så grymt bra att solen skiner! Jag behöver det nu och säkert många andra. Helst hade jag ju velat åka bort till värmen i en si sådär två veckor men det får bli en annan gång. Jag har annat för mig! Som att jobba tex.. Vi hörs kanske sen! Kommer väl ligga som en död på soffan efter att ha tryckt i mig semlan haha. Får väl bli istället för middag kanske. Ha det gott!

Kommentarer
Du heter? Anna

Vad de gott med semla? =)

Vad brukar du träna på sportlife?

2012-02-21 @ 20:47:58
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0