Blogginlägg på lunchen!

Vad passar bättre än att ta en kopp te och blogga på lunchen? Inte mycket. Blev en lite senare lunch idag men jag var faktiskt inte så värst hungrig förrän nu så det har varit helt lugnt. Känns som att denna onsdag gått så himla snabbt! Eller det känns inte så, den HAR det! Vilket i och för sig är toppen för då är det helg snart. Imorgon jobbar jag på mitt gamla jobb. Tanken är att jag ska göra det varje torsdag fram till sommaren. Dock inte nästa torsdag, det är ett undantag men annars så. Kan nog bli skönt att bryta av lite i vardagen och jobba med annat en hel dag. När vi ändå är inne på nästa vecka redan kan jag förbereda er, mig själv och världen på att jag kommer att jobba 50 timmar nästa vecka. Puh! Visst blir man trött bara man hör det?! Men jag tror jag kommer att klara det galant.Det blir antagligen inte så jobbigt som jag tror. Min första tanke var dock, åh nej hur ska jag hinna träna då? Men jag löser det på något sätt. Men sjukt att den tanken ens slog mig! Fast bra.. Emanuel och Lovisa har tydligen en deal som lyder, har man inte tränat 3ggr på veckan får man inte unna sig något på helgen. Ganska bra deal va? Jag tror att jag är på haha. Har inte bestämt mig än..... Haha. Nej nu får det räcka, måste hinna kolla facebook också innan det är dags att jobba igen. Mitt pass idag ser ut som så, 6:30-17:30. Punkt slut! Eller en sak till, det ska bli kul att få februari-lönen! Tror jag längtar lite :) Ha en go onsdag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0