Delikat frukost!

Ville dela med mig av den delikata frukost jag gjorde ordning imorse!
Enklare än såhär blir det inte. Godare än såhär blir det knappast heller? Och jäklar vad mätt jag blev. Orkade inte riktigt äta upp allt, bara en sån sak.
Jag använder mig just nu av en app där jag faktiskt tar mig tiden att skriva in vad jag äter och hur mycket jag äter av allting. Det är en test jag gör för att se hur jag egentligen ligger till, kolhydratsmässigt. Jag vill hålla mig kring 20g kolhydrater per dag, det funkar riktigt bra! Otroligt bra när man har koll. Jag har märkt att jag behöver det,
annars spårar det ur. För mig, det är såklart olika för alla men jag gör som sagt en test. Det som ligger på min tallrik och som jag åt till frukost idag innehåller mindre än 4g kolhydrater tillsammans.
Sedan är vi väldigt medvetna när vi handlar, vi slår nästan alltid en kik på innehållförteckningen innan vi lägger varorna i korgen. Värt besväret!
Nu har det blivit dags att åka en tur bort till Lilleby. Pappa skall hjälpa oss med två hyllor till balkongen och om vi hinner blir det en sväng till Blomsterlandet. Annars tar vi den svängen imorgon! Kommer bli så fint!
(och nej vi gjorde inte ordning på balkongen i onsdags).
Hej så länge!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0