Konstig egenskap?

Go kväll!
Här sitter jag i min ensamhet men det gör mig ingenting. Jag gillar det! Jobbade till kl 20 idag med och var riktigt trött när jag kom hem så det blev rakt in i duschen och efter det har jag varit som fast-växt i soffan.
Jag gjorde ordning en ganska sen och enkel middag, nämligen köttbullemacka. Hoppsan hejsan, kan man äta en köttbullemacka när man äter enligt lchf-metoden? Självklart och den var helt gudomligt god.
Jag tog en skiva att mitt shake 'n' bake bröd, salladsblad, rödbetsallad, köttbullar och gurka. Svårt va?
Dock är det såhär att rödbetsalladen inte är direkt strikt. Men om man som mig tar ca 20-30g på sin smörgås så är det okej.
Nog om mat! Jag är mitt inne i ett program på Animal planet. Jag vet inte om jag ska erkänna det här men jag har otroligt lätt för att fastna för sånna här program. Program på typ Animal planet, Nat Geo Wild, Discovery osv. Jag vet i alla fall vem jag har fått denna egenskapen ifrån, om vi nu ska kalla det gör egenskap och den kommer ifrån pappa! På den punkten (och på många andra) är vi väldigt lika.
Tycker det är intressant och det knasiga är att jag lär mig en del, haha. Jag menar, hur stor nytta har jag av kunskap kring vithajar tex? Äsch, skönt att sitta i soffan och bara vara lite.
Tänkte med det ta och tacka för mig. Är galet trött så det sitter riktigt fint med en ledig dag imorgon.
Hoppas att jag vaknar såpass frisk att jag kan träna lite. Längtar som tusan! Jag tog en promenix innan jobbet idag, i ganska lugn takt och det kändes riktigt bra. Gjorde lite arm-övningar med gummibandet efteråt och jag känner mig bra just nu så hoppet finns.
Annars så hade vi tänkt att handla lite grejer till våran balkong och äntligen göra den fin igen. Under renoveringen har balkongen blivit lite av en avlastningsplats. Inte okej! Men det är ganska enkelt fixat!
Slänger upp en bild på mitt konstverk till köttbullemacka också. Vi hörs!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0