Inte helt fel, för att vara måndag

Oj vad tidigt vi måste gå upp imorgon, min vovve och jag. Fast jag ska inte gå upp tidigare än vad jag gjorde idag, då ringde min klocka kl 5:00. Men det kommer kännas otroligt tidigt imorgon eftersom jag idag började kl 6 och imorgon börjar jag kl 7 men ändå ska upp, nästan samma tid.
Förstår ni vilken jobbig känsla? Haha, sånna här i-landsproblem lider jag av nästan varje dag. Puh!
Men jag tänker stänga ute den där "jobbiga" känslan en stund till. Jag sitter nämligen i soffan hemma i huset, hos mamma och pappa. Fast dom är inte här. Dom befinner sig på en kyssning till Åland, så roligt har dom. Så jag är hundvakt, hela kvällen idag och hela dagen till imorgonkväll. Fast jag jobbar hela dagen så farfar går med henne på dagen så tar jag över efter jobbet, helt enkelt.
Men vi hoppar inte dit än, jag tänker koncentrera mig på ikväll. Jag sitter här med nyfärgat hår och det känns helt underbart bra. Att bli av med utväxten är nått av det bästa som kan hända, såhär mitt i veckan höll jag på att säga men såhär en trist måndag.
Efter det värme jag lite thaimat som jag köpte med mig på vägen hem ifrån jobbet och snart är det dags att tända lite ljus och krypa ner i ett varmt bad. Hur bra låter det inte? AS BRA. Efter det skall jag och vovven krypa ner i mammas säng. Kalla mig töntig men jag älskar fortfarande att sova i mammas säng. Så himla mammig är jag ♥ Men det får man vara. Jag kommer nog alltid att vara en mammagris. Så enkelt är det!
Så ser min måndagskväll ut. Det skall klämmas in en till promenix med vovven också, innan jag hoppar i badet.
Vi hörs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0