Fabror doktorn

Vilken otroligt sen men otroligt god frukost jag sitter och smaskar i mig! Den passade perfekt till min onda hals, för den är nämligen kall. Nästan som glass!
Efter "frukosten" här nu skall jag bege mig bort till vårdcentralen. Så här kan jag inte ha det längre!... Hade den värsta natten på länge och jag bara måste bli frisk nu. Så jag får gå dit och se vad fabror doktorn säger.
Annars så sitter jag och pratar med min kusin på Skype. Otroligt, superbra uppfinning det där! Vi håller varandra sällskap i våra sjukstugor. Perfekt!

Idag var det både jobb, student och klippningar inbokade i mitt schema men får helt enkelt se hur jag mår!
Gillar inte att alla ens planer lixom raseras så fort man blir sjuk. Det är så onödigt att vara sjuk. Blä på sjukan!
Haha, mogen tjej men jag känner mig färdig med det här nu, punkt slut.
Nu skall jag byta om och sedan promenixa bort till vårdcentralen. Vi hörs senare!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0