Lyxfrukost!

Ibland, eller ganska ofta, så är ju min hund bara bäst. Vi tog oss världens längsta sovmorgon idag. Otroligt skönt och det var precis vad jag behövde!
Vill hon gå ut så kommer hon alltid in och väcker mig, alltså om det blir kris. Men när jag vaknade kl 11:30 (!) så går jag in i mammas och pappas sovrum (vi sov i huset inatt) och ser att hon fortfarande ligger och sover ♥
Så jag åt nästan precis frukost. Det blev en liten lyxfrukost idag nu när sommarvärmen äntligen hittat hit. Fick en chock förut när jag var ute på en promenix med hunden. Det var ju helt plötsligt as varmt!
Då kan det nog stämma att det ska bli kring 20-25grader imorgon och in i nästa vecka. Underbart!
Dags att göra ordning garderoben med andra ord. Eller byta ut vinterkläderna mot sommarkläderna. Puh! Har också en del jeans-shorts som jag vill göra iordning. Full rulle!
Hade velat träna idag, får se om det blir en sväng till gymmet. Är också otroligt sugen på att grilla. Får se vart dagen slutar!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0