Paket på posten!

Hörni, brevbäraren plingade på dörren för en stund sedan och lämnade ett paket till mig. Hur kul är det inte att få paket sådär egentligen? Man, eller jag, blir så himla glad.
Jag minns då jag opererade mig i höstas så fick jag ett blombud hem till mig. Jag hade ingen aning om vem det var ifrån utan hade fått ett samtal ifrån butiken som undrade om jag skulle hålla mig hemma mellan 12 och 14.
När det väl plingade på dörren och killen säger: "Hej, jag har blommor till Lina, är det du?" och där står jag i mysbyxor och ny-opererad. Jag vill ju bara ge honom en kram och säga tack typ tusen gånger.
Men jag höll mig vid ett tack och blev sen överlycklig när jag såg vilka blommorna var ifrån! :)
Jag började ju prenumerera på Topp Hälsa för ett litet tag sedan och lyckades då fånga en grym present.
Slänger upp en bild på dom, bara så ni får se!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0