Snygg kjol och shopping i Stockholm!

Kände bara att den här kjolen var lite snygg, inte sant?
Dock vet jag inte riktigt vad jag skulle ha till den men det är ju ett annat problem. Vill bara dela med mig, hittade den på bubbelroom.se och priset ligger på 229kr. Som hittat!
Men för min del får shoppingen vila ett tag. Jag fick nämligen med mig en hel del ifrån Stockholm. Bla en ny jacka som jag är väldigt nöjd med! Dock har den nästan var lite för kall nu dom senaste dagarna. Vad hände med värmen lixom? Fick till och med skrapa rutorna imorse. Inte okej!
Vi hörs senare. Efter jobbet (som jag just nu har en liten paus ifrån) så är det träning som gäller. Skall klippa lite granna och sedan blir grill till middag. Gott!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0