V A R M T - Klagar inte, jag njuter!

Varmt är ju bara förnamnet men jag klagar inte! Jag njuter! :)
På min to-do-list för ikväll står följande:


• Göra isbitar av funlight- saften. Ni har väl inte missat att dom kommit med funlight stevia?. Tänker mig att man kan lägga två sådan isbitar i ett glas vatten senare så blir det typ iskall saft?

• Måla naglarna. Det kan ju tyckas enkelt men jag måste lyckas välja färg först!! (Fick 4a nya O.P.I-lack igår av mamma och pappa som varit i USA)

• Göra lite shorts av alla dom gamla jeansen och byxorna jag fyndade i mammas och pappas garderob i våras!

• Byta ut mina vinterkläder till sommarkläder i garderoben. (Inte sådär jättesugen på den här punkten)

• Antagligen laga en enkel men god middag till mig och min sambo. Jag själv är inte speciell hungrig och föreslog att vi kunde äta lchf-glass till middag. Jag fick inget riktigt svar så jag vet inte. Kanske får bli en middag trots allt.
Det behövs matlådor till jobben imorgon och vi har ju faktiskt ett schema att följa. I alla fall jag!
Så en liten middag för min del och en vanlig middag för min sambo. Så kanske jag kan äta glass imorgon istället (börjar inte förrän kl 12 och tänkte pressa i solen innan dess, hihi).

Känner jag mig själv rätt hinner jag inte alla punkterna men jag tänkte ge det ett försök så jag vrider på lite musik och kör. Vi hörs!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0