Varning för "hurtigheten"

Bra helg. Helt enkelt. Egentligen hade det räckt att skriva så men det blir lite väl tråkigt!
Jag sitter ute på balkongen och lapar sol. Det är supergott väder ute och jag bara älskar det. Vem gör inte det lixom?
Jag har suttit här en bra stund nu, det har mestadels varit molnigt men det är otroligt varmt ändå. Shorts och tub-toplinne är det som gäller så jag har nog fått en del färg ändå. Hoppas jag.
Började dagen med en lång promenad kombinerat med lite jogging.
Jag kan varna er redan nu att detta inlägget kommer få mig att framstå som extremt hurtig, haha.
Det var otroligt skönt att jogga lite! Jag blev faktiskt lite förvånad. Men idag gjorde jag inte misstaget som jag gjort alldeles för många gånger innan, att börja jogga stenhårt. Då tycker jag att det är otroligt jobbigt, otroligt tråkigt och sen gör jag det aldrig igen. Tror att någon känner igen sig?!
Idag gick vi en lång sväng först, vi hade hunden med oss såklart och vi gick lixom i en vanlig takt. Vädret var ju på topp och jag gick i mina träningsbyxor och linne. Otroligt skönt att slippa tjocktröjan, redan där kändes det lättare.
Sedan fick jag bara ett jogging-sug, jag kände att jag hade energi och så körde jag på. Joggade i en behaglig takt och tog inte ut mig helt och hållet. Gick några steg och började sedan att jogga igen. Gjorde så några gånger. Fick upp pulsen, svetten rann och jag tyckte det var skönt - inte jobbigt! Sen slutade jag så och promenerade resten.
Bra jobbat va? Är faktiskt lite stolt över mig själv.
Efter det har jag inte gjort något annat än att hänga på balkongen, tillsammans med hunden och laptopen. Bra söndag! Har läst runt otroligt mycket på nätet kring kosttillskott, vitaminer och liknande. Lärt mig en hel del. Tycker det är intresant!
Det slutade med att jag beställde hem lite grejer ifrån bodystore.com. Bla D-vitamin och kiselgel. Bra grejer!
Snart måste jag lämna balkongen och solen. Vi skall ut till Torslanda på mdidag hos Mikaels pappa och hans familj. Det passar perfekt för jag börjar bli hungrig och jag kan tänka mig att vi kommer att sitta ute. Gott och mysigt!
Det bli nog invigning av långklänningen, för i år alltså. Alltid trevligt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0