It can only get better..

.. and so it seems!
Gokväll bloggen :)
Ja, de kan tydligen bli bättre, de känns bra, väldigt bra, för jävla bra faktiskt!
så, vart börjar man .. Jag ligger hur som helst i min säng, kom nästan precis hem faktiskt
har varit hos Sandra och kollat på en och en halv film ungefär
Behövdes inte mer än lite popcorn och saft för att göra våran fredagkväll komplett! haha
en seg fredag men allting känns ändå bra!
jag tror jag vågar säga att jag är lycklig, eller tar man i då?

Hur kan ett samtal, ett endaste telefonsamtal, trolla bort en klump i magen och en i bröstet,
samtidigt som de tar bort ungefär 3 kg tankar från huvudet?
Mamma ringde mig idag på jobbet, hur glad som helst och jag visste inte riktigt hur jag skulle ta de.
Lät hon glad för att lugna mig för den nyheten hon snart skulle berätta, eller var hon glad för att hon helt enkelt
hade bra nyheter att komma med?
de sistnämnda stämde!
Mamma hade pratat med hematologen som sa att benmärgsprovet såg fint ut!
Vi får alltihopa på papper i ett brev från sahlgrenska på måndag, men Lotta som hon heter berättade lite ändå

Detta ska ju inte vara någon "sjukblogg" direkt men mina tankar kretsar ganska mycket kring detta fortfarande
fast på ett helt annat sätt, på ett bra sätt! :)
Kan man vara psykiskt och fysiskt lycklig?
isåfall vågar jag faktiskt säga att jag är de!
De går inte att beskriva vilken lättnad jag kände!
Jag slipper kröna min blogg till en sjukblogg, och igår var sista gången jag slösade mina tårar på de här!
kanske är detta de sista inlägget om de här?
GUD VA SKÖNT!
så, visst står ni ut med detta inlägget om jag i fortsättningen skriver om mitt så himla intressanta liv ?! (A)

Ville bara få de ur mig nu vet världen och jag har fått de uppskrivet oxå! så nu tycker jag att vi sätter punkt för de här  .

Nu är de faktiskt läggdags, jag har slitit hårt på jobbet idag haha
nej men jag kunde gjort :D
Ska sova ensam inatt, första natten på en vecka ..  You make me happy <3

Grymmare blogginlägg here I come , sleep tight   :*
Laijna is back ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0