1 8





God morgon bloggen! :)
Har precis ätit frukost och faktiskt så åt hela familjen tillsammans, de hör inte till vardagen
Eller nej nu ljög jag lite, min bror hann inte riktigt äta med oss för ha skulle duscha
han skulle bara ta en "snabbdusch" så han skulle ju hinna
Han kom ner när vi var klara, men de är ju hans förlust :)

Nu behöver jag inte babbla mer om honom, han läser ändå inte min blogg :(
Kanske i smyg?
De är iaf 2 dagar kvar till julafton exakt just idag, inte för att jag tror att nån missat de
men de kändes ändå bra att få de skrivet.
Egentligen vill jag summera helgen blir lite långt kanske men som ni alla vet blev L en stor tjej då!
ÄNTLIGEN 18 ÅR!!!!!!!!!!11
Jag är helnöjd med helgen, för jag blev firad både fredag lördag och söndag
Lördagskvällen var väl ändå bäst, så roligt att de var så många som ville fira mig
och att alla hade kul, iaf så sa dom att dom hade svin kul!
så då tror jag på de.
Bilder finns såklart på min bilddagbok och på min facebook :)
Men jag kan ändå nämna här att i fredags kom mina kära grannar och kompisar til familjen
Det bev ändå ett gäng, kanske 15 stycken eller så :)
Fick jätte fina presenter, tack!
Jag Sandra och Mikael skulle egentligen gått ut på kvällen vid 12 slaget bara för att
men vi bestämde oss för att spara oss till lördagen istället!
och de var minsann smart!
På lördagen fick jag frukost och paket på sängen av Mikael <3
Sedan tjejmiddag med alla goa brudar och sen blev de BLVD
en mycket lyckad kväll, är helnöjd!
Tack så mycket allihopa för ni gjorde den bäst!
På söndagen var det familjemiddag med farmor och farfar
haha den var nooog härlig, fyfan men jag överlevde! :D
Men kolla min bilddagbok  http://Laiiijna.bilddagboken.se
och facebooken, Lina Petersen

Nu sa jag kila in i duschen och sedan fixa ordning mig
ska till stan med halvan och mikael :) <3
Sen ikväll blir de julbord och mys, klä granen osv
Puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0