19


Go kväll kära bloggläsare, jag fick nyss klagomål av min pojkvän
att jag är ganska kass förtillfället på att skriva i min blogg
jag är väl inte den som är den, så jag skriver några rader nu
De han inte visste var att jag tänkte skriva redan igår men då blev de så sent!
så de så!
Idag har jag varit ledig som de senaste måndagarna, de var skönt men de känns konstigt
skevt att vara ledig en dag sådär direkt efter helgen faktiskt
söndagarna är ju alltid så sega, sen efter de kommer en ledig dag till ?!
Men idag var det hur som helst en bra ledig måndag
Jag sov precis så länge jag ville, synd att jag blev väckt av hunden kl 9 bara ..
sedan åkte jag och min kära sandra och simmade några längder
och vi skulle bastat i tusen år men de blev ca 20 minuter kanske haha
de blev ju för varmt ..
Sedan har jag jobbat med mitt projekt, min fotobok.
Idag blev jag riktigt nöjd med de jag fick till faktiskt ( bild kommer nog imon)
sedan kollade jag och mamma på julshowen på tv4 med sonja sanna och shirley
massa tända ljus lussebulle pepparkaka och te, det var första decembermys till max!

Jag har även planerat lite mat och sådär till min födelsedagshelg
de kommer ju folk fredag lördag och söndag åså utgång på de!
de ska bli så himla roligt!
Jag satt precis och funderar på vilken dag jag ska pierca mig på ..
Kanske på lördagen, på själva dagen? :)
jag ska ju inte göra de på mig själv denna gången plus att de ska göras lagligt
när jag faktiskt är 18 år på riktigt! haha

Jag borde sova, de är ju faktiskt en dag imorgon med.
gud vad vuxet de lät, me jag fyller ju trotts allt 18 om 19 dagar! sååååååååååå ..
ska vara på salongen hela dagen imon,  ska faktiskt bli skönt! :)
nu ska jag se till att sova gott och inte drömma så urflippade drömmar som jag gjorde inatt..
<3

Kommentarer
Du heter? Povel

Är det läppen som gäller eller?

2008-12-02 @ 11:09:34
URL: http://psgveckor.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0