Dagen efter..

.. eller så heter de juldagen, mamma och Mikael har lärt mig att
dagen efter en afton ALLTID heter dagen, alltså juldagen nyårsdagen osv
Visst va de så?

Har precis gjort ordning mig, med det menar jag att jag har sminkat mig
och klätt på mig :)  Ska alldeles strax fixa håret med så att jag kan visa mig bland folk.
Jag ska nämligen gå till bussen om typ 17 minuter så jag borde egentligen sätta fart
ska packa ner lite smink och några klädes plagg :)
Ska åka heeeela vägen till stenungsund där majkel hämtar mig :D
De ska bli julbord och mys hos hans familj idag :)
Sedan ska ju heeeela världen ut på krogen, kanske Lina och Mikael
och kommer vi inte ut så får ni helt enkelt se till att ha de kul utan oss!
haha jag babblar
Egentligen skulle jag lagt upp lite pics från igår, tog en jätte bild på en del av julgranen
lekte lite med inställningarnar på kameran, men nu är de så att mammsen och pappsen
tog med sig den ut, dom är nämligen ute och vandrar som alla andra är på juldagen :)

Imorgon ska jag åka direkt från tjörn till farmor och farfar och få julbord där
herregud de kommer spruta julmat ur öronen på mig
men de är väl värt de, I guess..
Sedan kommer SMÅLAND! <3
eller a moster mats och kusinerna för er som inte riktigt kopplar!
Men nej nu måste jag gå och fixa de sista innan jag ska sticka till bussen
Jag tycker de är skit bra att jag ska åka buss i typ en och en halvtimme idag
för jag ska inte göra annat än sitta och njuta med mina nya skullcandy hörlurar
SÅ JÄVLA SNYGGA! :D
Men ha de fint allihopa , Puss på er :)

Kommentarer
Du heter? soeticz / gör bloggdesigner billigt :)

haft en bra jul?:)

2008-12-25 @ 23:45:32
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0