myslördag trotts sjuk..


Go´kväll kära blogg och alla söta små läsare! :)
Sitier i sängen, ska alldeles strax krypa ner under täcket och mysa
Kommer nog inte somna direkt, funderar på att lyssna på musik
de brukade jag ALLTID göra förr tiden
med förr i tiden menar jag ungefär för 2 år sen haha
Men då hade jag de som vana att alltid lyssna på musik innan jag somnade
och jag hade fått för mig att jag inte kunde somna om jag inte lyssnade på musik..
den vanan har jag på nått vänster fått bort, bra eller dåligt?
de vettifan, men jag somnar och lyssnar på musik när jag vill! så de så.

Idag har varit en skön lördag, trotts att jag varit sjuk, UTROTA MIN MAGE! ungefär så ..
varför blir man alltid sjuk när man har roliga grejer planerade?
kan man inte bli sjuk den helgen man ändå bara ska vara hemma och inte göra nånting?
Helt hopplöst.
Men den blev bra ändå, som jag sa.
Har kollat på Arn nr 2 med pappsen och brorsan det var mysigt
och jag fick en sån där härlig känsla, de var längesen vi kollade på film tillsammans
vi gjorde det mycket förr. Herregud vad jag tänker bakåt i tiden idag
men det kändes faktisk så
Sedan lagade dom en god middag medans jag var ute med vovven
Jag har dekorerat pepparkakshuset idag med, kanske de fulaste nånsin haha
jag erkänner! Men det var ju rasigt när vi öppnade förpackingen så, vi kan väl skylla på de?
 Nu skall jag faktiskt ta och lägga mig.
musik eller inte men sova de ska jag :)
btw, de blåser typ storm ute nu, kommer de lite snö så blir de perfekt!
vill ha jul nu nu nu.
eller rättare sagt födelsedag. Idag är de EXAKT en vecka kvar!
Men näe, sova var det. Ha de bra och godnatt!   <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0