Nästa sista dagen

Go kväll kära blogg inkl alla söta läsare! :)
Har precis landat på Tjörn, igen, men jag gillart
vi köpte godis till mig innan och nu håller älskling på att fixa
för vi ska kolla på film! PS I Love you har jag fått lura i honom att vi ska se
haha, starkt av mig va?
borde inte bara namnet på filmen skrämt iväg honom för längesen?
Jag har inte sett den själv men har hört att den ska vara bra
så jag tror på de :)
Ska iaf krypa ner och kolla på den nu, käka godis sååååklart!
Sedan blir de sovdags, en stor dag imorgon ..
eller stor och stor, iaf den sista på detta året. Kul?!
You decied :)
De har varit förjävla struligt hittills iaf angående nyår men nu verkar allting ha löst sig
och de kommer säkert bli bra, grymt, trevligt och kul!
Ha ett gott slut nu allihopa!
Puss och kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0