Rapporten is finished!


Ser ut som jag försöker psyka kameran med min blick eller något haha
jag bjuder på den hur som helst! :)
Usch på tal psyk så är jag mega trött, eller inte trött så att jag vill sova utan mer seg
trött på att sitta vid datorn för de är precis vad jag gjort dom två nästan tre senaste timmarna!
Men de har också givit resultat, för jag har blivit klar med min rapport!
Tack Nadja för hjälpen, vet inte om du läser min blogg, du kanske ramlar in ibland
men tack ändå, de var till lagom med hjälp! :)
Du är iaf en kalas pingla!
Idag har jag varit hos farmor och farfar i stort sett heeela dagen, finns ju roligare saker att göra
på sin lediga dag men jag hade faktiskt lovat att fixa farmors hår!
Så en permanent och en ny färg fick hon! Blev faktiskt bra :)
Har varit ute och gått en rask promenix på 40 minuter med, de var härligt!
sånt där behövs!
och de kändes extra bra när jag hade gått för då kom jag på att vi ska väga och mäta oss imon!
usch de är typ min skräck men de går säkert bra :)
Har inte hunnit ta bort lacken på mina naglar idag, skulle gjort de för dom ser inte kloka ut
åså skulle de komma nytt fint lack på men icke. It's too bad!
Men de är en världslig sak!
Näe nu måste jag hoppa i bingen!
Och jag har lovat benjamin att hålla tummarna fram tills i helgen för då kanske han blir ledig
så han kan komma på min födelesdag, hade blivit mycket glad då!  Trevligt att han rinde idag med
eller du kanske jag ska skriva, för jag vet allt att du snokar bland mina inlägg ibland haha
Sov dags vare , god natt på er!
Imorgon blir det världens bästa och mysigaste dag, men vad som händer då säger jag inte förräns imon.
<3

Kommentarer
Du heter? Mikael

Jag kan avslöja att jag vet vad som händer på den bästa och mysigaste dagen :D

Älskling! I helgen kommer DU vara en kalaspingla ;)

2008-12-15 @ 23:32:45
Du heter? Johanna

LINA!! Lägg upp lite snygga bilder på mig nu då:D Jag vill kopiera det lila håret!!

2008-12-17 @ 21:23:10
URL: http://johannna.jos.blogg.se/
Du heter? Felicia

Hoppas du får en bra födelsedag ! <3

2008-12-17 @ 22:10:39
URL: http://moorrr.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0