söndag=storstädning


Jag skulle ta kort på mina fina rosor som jag fick efter konserten förra lördagen
fick en av mamma och pappa och en av min älskling! Tack :)
Fick en till liten blomma av familjen Nyberg med, himla söt
den står på mitt bord som jaghar bredvid sängen!
men iaf så var lille koos självklart ivägen så jag ställde upp henne för en pose
min lilla älsling!

Idag har de varit söndag, hela dagen ifall någon missat de!
haha hade inget vettigt att skriva egentligen
men denna söndagen har inte varit som andra söndagar
de var STORSTÄDNING på gång, inför julen
så heeeela familjen Petersen har aktiverats idag genom att skura huset
Det blev riktigt fint faktiskt  :)
Jag har jobbat med mitt projekt idag med, och ska skriva rapporten imorgon!
ska skriva lite mer i loggboken sen är de nog klart för att lämnas in!
Härligt!
nått mer som är härligt är att de är sista veckan i skoln!
SÅ JÄVLA SKÖNT!
ursäkta svordomen men de uttrycker min lycka på absolut bästa sätt!
Kommer bli en bra vecka, en riktigt bra
och vi ska inte prata om helgen!  då jävlar!
denna vekcan från måndag till söndag kommer bli bäst helt enkelt!
Men nu ska jag krypa i sängen , fryser som en åsna.
om dom nu fryser haha
Puss och Kram på er <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0