Freaky Friday

Fredag fredag fredag ...
Idag har de varit en ganska vanlig fredag, både skön mysig seg och långtråkig
en känslofylld och händelserik fredag.
Ungefär så skulle man kunna beskriva min fredag.

Har varit på salongen idag, as usual :)
Men idag var de lixom sista gången innan julledigheten åsådära
ska bli så himla skönt med jullov!
Just denna veckan har jag känt de, har varit jätte trött verkligen!
Så jag ska faktiskt hoppa ner under täcket och sova tänkte jag
känner mig inte riktigt kry heller. feber kanske?

Ganska lugnt på salongen idag ändå
hade mysiga kunder idag, bla Marita och Eva-Lena (Lotus) :D
Sedan åt jag och Lotus lunch, provade den nya pizzerian, men den var sådär ..
men vi blev mätta, goa och glada är vi ju redan så ;)      haha

Mamma har haft pysselkväll här idag, eller ikväll kanske man säger ..
Dom sista har inte gått än så nog har dom haft trevligt alltid
jag var dock inte med så mycket..
Hade annat för mig, som att kolla på idol tex men visste ju redan att Kevin skulle vinna!
har inte ens följt idol men jag har känsla för feeling u know!
men nej nu skriver jag bara massa strunt= ett tecken på att jag är trött
så jag ska lägga ner detta nu. för idag alltså
Prata lite med Mikael sen sova :)
Good night <3





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0