This shit is killing me!

energetic är precis de jag inte är just nu!
Jag ligger i min säng med vetekudden runt nacken för nu gör den med ont :(
Jag e så jävla trött på de här nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen längre, att ha för många vitablodkroppar och för många blodplättar ligger till och med lägre än skolan, på min lista..
Vi kan ju iaf låtsas att jag har nån sån lista..
Och när folk frågar hur jag mår, Jag orkar inte förklara längre för då blir de en jävla roman av gnäll,
så ett "fint" får duga! Vill ju inte whina sönder direkt, och de tänker jag inte göra nu heller
Mitt andra inlägg i bloggen kan inte bestå av gnäll!
de hade ju vart en annan sak om detta hade vart inlägg nummer 136 eller nått ;)

Idag var jag hur som helst i skolan och de va typ en seg dag. Och jag hade mina pumps på mig, tänkte va lite chich, men de e fan inte lätt, mina tår blev typ siamesiska tvillingar, sjukt va ont man kan få i fötterna bara för att man vill känna sig lite längre för en gång skull..  De är inte lätt att vara mig alla gånger

Nu tänkte  jag ladda ner några säsonger av sex and the city, har  fastnat totalt för den serien nu, kanske till och med håller på att utveckla något slags beroende..

Puss på er :)

Kommentarer
Du heter? Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-05-05 @ 18:41:13
URL: http://artondejuni.blogg.se
Du heter? Johanna

Sex and the city är braaaa. :]

2008-05-05 @ 20:26:52

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0